Menü Bezárás

Rólunk

Pap Ágnes Innofit mlm Fusion Marketing

Pap Ágnes vagyok és szeretettel köszöntelek az MLM Iskola weboldalán! 🙂 A saját hálózatomat az Innofit-nél építem 2018. októbere óta.

Majd 2019. márciusában a FARMASI is rám kacsintott. 🙂

Az MLM-el kapcsolatban rengeteg a bulshit és a félinformáció. Minél többet foglalkozom a témával, annál jobban tisztul bennem a kép, értek meg összefüggéseket, amiket itt meg is osztok veletek.

Hiszem, hogy szükség van egy olyan oldalra, ami újszerű és hatékony segítséget ad a hálózatépítőknek függetlenül attól, hogy melyik hálózatban dolgoznak.

A múlt: adótanácsadás, fehérnemű webshop

Tanult és azóta is gyakorolt szakmám szerint adószakértő vagyok. De 9 év után már ki voltam éhezve valamilyen újdonságra. Elvágytam az alkalmazotti létből, sőt abból is, hogy az adó és könyvelési tanácsadással én gyakorlatilag csak a háttérben asszisztálok mások ragyogó vállalkozásihoz.

Fehérnemű webáruházat és bemutatótermet indítottam kifejezetten nagy mellű nőknek. Ezzel 2010-ben újabb 9 éves fejezete kezdődött a felnőtt életemnek! 🙂

Rengeteget tanultam: marketinget, vállalkozás fejlesztést, értékesítést, kommunikációt. Természetesen sokat bukdácsoltam is menet közben, hiszen vállalkozónak lenni egy külön szakma, amit meg kellett tanulnom, meg tanulom is folyamatosan.

Jelen: ami eddig volt + Innofit + Fusion Marketing

Közgazdászként a megfelelő jutalékrendszert alkalmazó MLM-et mint üzleti modellt mindig is gazdasági, logikai szempontból kiváló értékesítési rendszernek gondoltam, csak saját magamat tartottam alkalmatlannak a hálózatépítésre.

Lelkes fiatalként hatottak rám az ígéretek is, amiket 2000-es években az MLM cégek harsogtak, hogy legyél szabad, legyen sok pénzed és szabadidőd, mi megtudjuk neked tanítani, hogy hogyan tudod könnyedén megcsinálni.

Aztán belépés után jött a fekete leves, hogy írjak 100-es listát az ismerőseimből és hívogassam őket bemutatókra, meg léptessem be a hálózatba. Baromira nem akartam az ismerőseimet hívogatni és termékeket eladni nekik. Szóval nem írtam semmiféle 100-as listát és ki is estem a rendszerekből eladás és tagtoborzás nélkül.

Első találkozásom az Innofittel

Miközben 2018. szeptemberében hallgattam az első, még az indulása előtti előadást az Innofitről és a mögötte álló Fusion Marketing koncepciót Matyitól, összeállt bennem, hogy nekem pont erre van most szükségem:

1.) Változott a világ, másképpen is lehet hálózatot építeni, mint 15 éve. 🙂

Itt van az internet, az online marketing, ami régen nem volt. Én meg ráadásul értek is hozzá. Az elmúlt 9 évben rengeteget foglalkoztam marketinggel és kommunikációval. Már én is más ember vagyok, mint akinek 15 éve nem ment a hálózatépítés. Tapasztaltabb lettem, jobban átlátom a folyamatokat, hogy mi működik, mi nem.

Sőt itt még terméket sem kell eladnom, mivel itt az a fő fókusz, hogy a tagok saját fogyasztásra vásárolnak, nem kötelező plusz termékforgalmat hozni. (Közben persze rájöttem, hogy dehogynem kell eladnom, főként saját magamat :)))

2.) Kevesebbet kell dolgoznom, mint a saját vállalkozásomban

Nekem a szívem-lelkem, meg minden vagyonom benne van a fehérneműs bizniszemben. Ugyanakkor kegyetlenül nehéz mindent egyedül csinálni, elfáradtam benne…

Kezelni a rendeléseket, intézni a beszerzéseket, intézni a futárt, kiszolgálni a személyes vásárlókat, egyáltalán raktározni, pakolászni a készletemet, vinni a weboldalakat, naprakészen tartani a webshopot, termékeket feltölteni, tolni a marketinget (hírlevelek, Facebook, tartalom írás, adwords hirdetések), csinálni a könyvelést, az adminisztrációt, közben pedig innovatívnak, újítónak lenni és mindezt pénzzel finanszírozni.

Az Innofitnél csak a marketing egy része az én dolgom és hogy ezt megtanítsam másoknak. Az összes többit más csinálja, miközben többet is kereshetek, mint a saját vállalkozásommal, ez királyság! 🙂

3.) Most pont van szabad kapacitásom

A fehérnemű bizniszben ősszel, télen úgyis holtszezon van, így most van szabad kapacitásom is új dologgal foglalkozni.

4.) Új emberekkel találkozhatom

Tök jó lesz, hogy új emberekkel találkozhatom, a társasági életem egészen beszűkült az utóbbi időben. A barátnőim egyre másra szülik a gyerekeket, családi életet élnek, nem érnek úgy rá, mint korábban. Én meg maximum a GLS futárokkal, postással, és néha pár vevővel találkozom.

5.) Szász Mátyás az ügy mellett áll, az egy értelmes csávó

Az Innofit mögött álló Fusion Marketing koncepciót megalkotó Szász Mátyást már évek óta ismerem. Komoly pénzösszegekért jártam a fizetős tréningjeire, sokat tanultam tőle, kiváló szakembernek tartom. Az, hogy ő az Innofit mellé állt, garancia számomra, hogy ebből valami jó dolog fog kisülni. A Fusion Marketing pedig a saját marketing tudásom és logikám alapján is zseniális koncepciónak tűnik.

6.) Zsoltnak is tetszik a dolog, együtt vághatunk bele

Kedves barátommal, a kiváló üzletember Bauer Zsolttal (szivattyubolt.hu) együtt ültünk azon a bizonyos első Innofit-es előadáson, ahova úgymond véletlenül keveredtünk oda. Zsolt rám néz, hogy akkor belépünk? Én meg visszanéztem rá, hogy ha ez Zsolt szerint is jó ötlet, akkor próbáljuk meg. Még aznap este ki is sorsoltuk, hogy ki ki alá fog kerülni a struktúrába. 🙂