Menü Bezárás

Innofit MLM cég – Fusion Marketing koncepcióval

Fontos! 2020. május 1-től szüneteltetem az Innofit tagságomat. A teljes figyelmemet a FARMASI üzletem építésére fordítom. Az Innofittel kapcsolatban a továbbiakban nem tudok neked érdemben segíteni.

Az Innofit MLM cég mögött az Innofit Team Kft. áll. Az Innofit Team Kft.-t a Mihalik testvérek és barátaik alapították 2018. júliusában az Innofit termékek (super food-ok) MLM rendszerben történő forgalmazására.

Innofit termékek: Flavantic újratöltve

A Mihalik család már 13 éve foglalkozik ellenőrzött gazdálkodásból származó gyümölcsökből és zöldségekből készült, ún. super foodok (szuper élelmiszerek) gyártásával és forgalmazásával Flavantic néven.

Szabadalommal védett, rendkívül kíméletes gyártási eljárással kivonják a vizet a zöldségekből és a gyümölcsökből anélkül, hogy az bármit veszítene az értékes tápanyag tartalmából (vitaminok, növényi enzimek, flavonoidok, karotinoidok, nyomelemek, ásványi anyagok).

Az így előállított zöldség és gyümölcs kivonatokat optimális kombinációiból állnak elő a végtermékek, amelyek fogyasztásával minden nap könnyedén tudjuk biztosítani szervezetünk számára a növényekben megtalálható értékes tápanyagokat, nyomelemeket, vitaminokat. Mindezt hozzáadott adalékanyag, tartósítószer, aroma és ízfokozó nélkül.

Ennek a 13 éve bizonyító termékcsaládnak a tapasztalatok alapján az egészségre különösen kiemelkedő hatást gyakorló 4 tagját válogatták be új néven, újragondolva az Innofit termékek kezdő portfóliójába.

A 4 termék a következő: Topform, Innofit Child, Purfit, Orifit

Innofit termékek, Innofit Child, Topform, Purfit, Orifit

Innofit MLM üzleti modell

Az Innofit cég a termékei értékesítéséhez ún. MLM értékesítési modellt választott.

Az Innofit MLM (Multi Level Marketing vagy többszintű értékesítés) modell lényege, hogy a termékek nem hagyományos, bolti forgalomban értékesítik, hanem ún. fogyasztói hálózaton keresztül lehet megvásárolni őket.

Az Innofit hálózat tagjai jutalékot kapnak, ha a közreműködésükkel az Innofit cég termékeket ad el.

Értékesítésben kétféle módon tudsz közreműködni:

  • Valaki közvetlenül a Te ajánlásodra terméket vásárol
  • A Te ajánlásodra új munkatárs lép be a hálózatba és az ő közreműködésével történik termék vásárlás vagy további partner belépése, aki szintén hoz vásárlót vagy újabb munkatársat. És így tovább…

Így valósul meg a többszintű (multi level) értékesítés. Hiszen te abból az értékesítésből is kapsz jutalékot, amit nem közvetlenül Te, hanem az általad beléptetett partner hoz össze. Így neked érdeked jó munkatársat hozni a cégnek.

Mi az a Fusion Marketing? Hogy működik az Innofit marketing?

Természetesen nem is olyan könnyű új vevőt és új munkatársat hozni, ezért fontos hogy egy MLM modellt választó cég mindenféle módon segítse a munkatársait ebben a tevékenységében.

Az Innofit MLM cég a Fusion Marketig koncepció megalkotásával és működtetésével nyújt hatékony segítséget a partnereinek a sikeres munkához.

A Szász Mátyás által megálmodott Fusion Marketing koncepció az online marketing eszközöket állítja az hálózatépítés szolgálatába.

Van az online marketingnek az ún. értékesítési tölcsér módszertana, minden marketinges ezt használja

Eszerint érdeklődőket gyűjtünk, akikben a folyamatos kommunikációnkkal bizalmat ébresztünk, megosztjuk velük a szakterületünkkel kapcsolatos fontos információkat, ezért szakértők leszünk a szemükben, így később tőlünk fognak vásárolni, ha már eljutottak odáig, hogy vásárolnának.

A teljes folyamaton nem megy persze mindenki végig, előrefelé haladva egyre többen esnek ki és az érdeklődők töredékét sikerül csak eljuttatni vevői státuszba, mint ahogy egy tölcsér is szűkül.

Fusion marketing, innofit marketing

A marketingesek azon dolgoznak mindenféle online marketing eszközöket bevetve, hogy ez az értékesítési tölcsér folyamat a lehető legtöbb vevőt termelje ki.

Akkor lesz sok vevőnk, ha:

  1. van sok érdeklődő, aki belép az elején a folyamatba
  2. maga a folyamatot hatékonyan van kialakítva, felépítve és képes minél több érdeklődőből vevőt csinálni

A folyamat során olyan marketing eszközöket vetünk be, mint:
hírlevél küldő program, crm rendszer, honlap, tárhely, pop up ablakok, push üzenetek, chatbot stb.

Ezek segítségével az érdeklődőnk űrlapokon iratkozik fel, emaileket kap, hasznos információkkal látjuk el, személyre szabott hirdetéseket lát, rendezvényre invitáljuk, játékokon vehet részt, előadásokat hallgathat meg, kap ajándékokat stb. Mindezt azért hogy tovább jusson az értékesítési tölcsérünkben.

Elvileg minden egyes hálózatépítőnek profi marketingessé kellene válnia, hogy kitalálja és végigvigye a bemutatott vevő generáló folyamatot. Ráadásul a szükséges marketing eszközöknek a használatáért egy csomó pénzt kell fizetni a különböző szolgáltatóknak.

Itt jön a képbe az Innofit marketing, a Fusion Marketing koncepciója. A Fusion Marketing lényege, hogy a profi, MLM specifikus értékesítési tölcsér folyamatot és a szükséges online marketing eszköztárat az anyacég biztosítja és üzemelteti számodra.

Innofit mlm vélemény, Fusion marketing vélemény

Véleményem szerint a Fusion marketing koncepció egyedülálló az MLM cégek között.

Én a saját vállalkozásaimban használom az értékesítési tölcsér módszertant, elő vagyok fizetve jó pár marketing eszközre, rengeteget képeztem magam, hogy értsek a marketinghez. Saját bőrömön tudom, hogy mind időben, mind pénzben mennyire sokat bele kell tolni egy ilyen marketing folyamatba.

Az, hogy az “anyacég” ezt megcsinálja a hálózatépítői helyett, zseniális megoldás. Így ezerszer könnyebbé válik a hálózatépítő munka. Persze nem jelenti azt hogy semmit se kell csinálni. Még egy automata mosógépbe is be kell rakni a ruhát, tisztítószert, öblítőt, be kell programozni, majd ki kell teregetni. 😉

A kezdetektől követem az Innofit mlm és a Fusion Marketing koncepció alakulását.

Tény, hogy még nem tökéletes a kivitelezés, és még bőven van hova fejleszteni a gyakorlati megvalósítást, de az alapötlet, a központi online marketing biztosítása, zseniális és még csak pár hónapja indult a cég. Én nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra.

Fontos! 2020. május 1-től szüneteltetem az Innofit tagságomat. A teljes figyelmemet a FARMASI üzletem építésére fordítom. Az Innofittel kapcsolatban a továbbiakban nem tudok neked érdemben segíteni.

Kövesd az MLM Iskolát, iratkozz fel az újdonság értesítőnkre

7 Comments

    • PapAgi

      Kedves Magdolna! Akkor jó helyen jársz, az Innofit Fusion Marketing koncepciójának egyik kulcs eleme, hogy az érdeklődőket az online marketing rendszerek termelik ki és nem kell az ismerősöket zaklatni. Ha felhívsz, szívesen elmondom hogy működik a dolog, de egyébként minden információ benne van a tájékoztató videókban is. 🙂

    • PapAgi

      1,5 év után éppen hogy csak megkerestem a havi kötelező vásárlás összegét úgy, hogy rengeteg munkát és pénzt fektettem be. Ezért úgy döntöttem, hogy nem csinálom tovább. Inkább kizárólag a Farmasi üzletem építésére koncentrálok.

  1. Móni

    Kedves Ági!

    Nagyon az utolsó lépés előtt állok abban a döntésben, hogy belevágjak-e az Innofitbe vagy sem. Mint régi “flavanticos” termékhasználó a termékekkel abszolút tisztában vagyok és nagyon szeretem őket. Most eljutottam oda, hogy úgymond a regisztrációmat elküldtem az Innofithez, már beszéltem is valakivel, de még “parkoltatást” kértem. Próbálok jobban utánajárni, így “találtam Rád”. Nekem óriási kérdés az, hogy Te, aki az elmondásod alapján gyakorlott Online marketinges, sőt vállalkozó vagy, másfél év után is csak éppen kb. havi 45000-t kerestél vele? Miközben azt mondtad, hogy szépen épült a hálózatod.. Szóval ha szabad segítséget kérnem a döntésben, mondanál pár szót erről? nem az idődet szeretném rabolni, csak olyanok érdekelnek, hogy mégis mennyit lehet valóban ezzel keresni és mennyit kell nekem anyagilag beleölnöm? Mert van az alap kötelező havi rendelés, de ha jól tudom a hirdetéseket te fizeted,és akárhogy nézem ez így évente már kb. 1000000 ft beruházás. (100000 beugró -jelenleg ez az 50%-os leader ár- 45000havonta =12*45000=540000, hírdetési költség kb.400000).Miért nem lett több bevételed, hogyha szépen gyarapodott a csapatod? Azt ígérik fél-egy év alatt már lehet havi kereset szintre jutni…
    Szóval most egyre inkább úgy látom, hogy ebbe nem szabad belevágni. Segítségedet előre is köszönöm.

    • Pap Ági

      Kedves Móni! Az én csapatom szépen épült az általam behozott emberekből hála ennek a weboldalak. Ez saját ötlet volt, hogy így fogok dolgozni és működött is. De a csapat tagjaim már nem tudtak új tagokat behozni, nekik nem volt saját weboldalunk és nem voltak sikeresek az FB hirdetéseik sem. Érthető módon egy idő után lemorzsolódtak. Ebbe fáradtam el és engedtem el ezt az üzletet. Úgy döntöttem, hogy inkább más lehetőséget keresek, olyat ahol a kiemelt fókusz van a vevőszerzésen. A Zinzino például szerintem ilyen, ráadásul hihetetlen színvonalas marketing rendszere van a háttérben.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük